Veelgestelde vragen

1. Hebben jullie een laagsteprijsgarantie?

Ja, wij bieden een laagsteprijsgarantie. Heeft u een lagere prijs ontvangen via een offerte of gezien op een website die gericht is op en bedoeld is voor de Nederlandse markt? Laat het ons weten. Wij passen onze prijs graag aan, zodat u altijd verzekerd bent van de beste deal binnen Nederland.

Vraag de laagste prijs aan
2. Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account profiteert u van:

  • Gemakkelijk opnieuw bestellen

  • Inzicht in uw bestelgeschiedenis en facturen

  • Mogelijkheid om meerdere afleveradressen op te slaan

  • Eenvoudige administratie voor terugkerende klanten

  • Klantgerichte extra korting

3. Hoe plaats ik een bestelling
  • Voeg producten toe aan uw winkelwagen

  • Kies of u als gast of met een account wilt afrekenen

  • Vul uw bedrijfs- en verzendgegevens in

  • Kies een betaalmethode en rond de bestelling af Na afronding ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

4. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij bieden de volgende veilige betaalmethoden aan, verwerkt via onze payment provider Mollie:

  • iDEAL (voor Nederlandse klanten)

  • Bankoverschrijving (SEPA-overboeking)

  • KBC/CBC-betaalknop (voor Belgische klanten)

  • Belfius Direct Net

  • Achteraf betalen op rekening via Billie (na goedkeuring)

5. Worden mijn betalingen veilig verwerkt?

Ja, alle betalingen worden veilig afgehandeld via Mollie, een betrouwbare en gecertificeerde Europese betaalprovider.

6. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur geplaatst zijn, worden meestal dezelfde dag verzonden (indien voorradig). De standaard levertijd is 1-2 werkdagen voor licenties en binnen 4 - 8 werkdagen voor Hardware.

7. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Omdat we ons volledig richten op zakelijke klanten, is retourneren helaas niet mogelijk. We adviseren u daarom om uw bestelling zorgvuldig te controleren voordat u deze afrondt. Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de levering of het product, neem dan gerust contact met ons op – we helpen u graag verder.

8. Kan ik een offerte aanvragen voor grotere aantallen?

Zeker. Voor projecten of maatwerkoplossingen kunt u contact met ons opnemen via het offerteformulier of door een e-mail te sturen naar info@securityfabric.nl . Bij twijfel of vragen over uw aanvraag: neem gerust contact met ons op – we denken graag met u mee.


9. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur: 

📞 Telefoon: 070-3558478 

📧 E-mail: info@securityfabric.nl

10. Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, u kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Een account biedt wel extra voordelen zoals extra korting, sneller afrekenen, inzicht in eerdere bestellingen en het bewaren van uw bedrijfsgegevens.

0
    0
    Winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegTerug naar winkel
      Calculate Shipping
      Apply Coupon